Trans Hybrid 2.0 czyli rower pełen energii

Chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej o świetnym rowerze zasilanym prądem? Zerknijcie tutaj: to jest naprawdę fajne rozwiązanie.

Marki Kross przedstawiać raczej nie trzeba – to znana, lubiana i ceniona przez Polaków firma. Produkuje rowery od 1990 roku i eksportuje je do 40 krajów świata. Tak – Kross to firma Polska; jej główna siedziba mieści się w Przasnyszu.

Kross Trans Hybrid 2.0 to trekkingowy rower z napędem elektrycznym, tzn. taki, który ma dodatkowo zamontowaną na bagażniku silnik Shimano STEPS, dzięki któremu pozwala on bez żadnego wysiłku pokonywać trudne i długie trasy, a świetnie sprawdza się też w drodze do pracy – choćby i odległej. Co ważne; silnik wspiera nas (w różnych trybach wspomagania) do maksymalnej, dozwolonej prędkości jazdy, tj. 25 km/h. Bateria 500 Wh silnika, już po 2,5 godzinach ładowania osiąga 80% pojemności, a w połączeniu z 8 biegową, tylną przerzutką i amortyzatorem przednim o skoku 30 milimetrów sprawia, że nawet trudne tereny pokonuje się na tym rowerze z przyjemnością.

Rower dostępny jest w wariantach damskim lub męskim i zwycięzcy naszego konkursu (ogłosimy go niebawem) kupimy taki, nowy egzemplarz, jaki będzie dla niego lub niej odpowiedni; damkę lub wersję męską. Poniżej możecie przeczytać specyfikację techniczną roweru, a na dole wpisu obejrzeć zdjęcia z odebrania tego egzemplarza Kross Trans Hybrid 2.0, który mamy w firmie na stanie, używanego na potrzeby własne. I potwierdzamy: jeździ się na nim rewelacyjnie!

Parametry techniczne Kross Trans Hybrid 2.0:

Rama i widelec
Materiał ramy: performance aluminium
Widelec 120e (skok 30mm) hl
Tylny amortyzator: Shimano cn-hg-40

Koła
Piasta przód: Joy tech jy751dse(qr 5×100)
Piasta tył: Joy tech fh802tse0 (qr 5×135)
Obręcze: Kross v-brake (622x19c)
Opony: Mitas 28×1,75

Napęd
Przerzutka przód: 28
Przerzutka tył: Shimano acera rd-m360
Manetki: Shimano altus sl-m310
Suport: Shimano acera rd-m360
Łańcuch: Shimano cn-hg-40

Komponenty
Kierownica: aluminium (660mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy: aluminium regulowany (dm/dl/s-90mm, m/l-110mm, 31,8mm)
Pedały: Alloy fp-910

Fotografie:
Zdjęcie główne: materiały prasowe
Zdjęcia poniżej: materiały własne SunGrant

n